Παρασκευή 28 Απριλίου 2023

Όταν οι ψήφοι είχαν ουσιαστικό νόημα…

 


Λίγο μετά το καλοκαίρι του 2014, και έχοντας ήδη προφυλακιστεί στις φυλακές Κορυδαλλού ως διευθυντής εγκληματικής οργάνωσης, είχα την τιμή να λάβω την εμπιστοσύνη των Θεσσαλονικέων δημοτών και με ποσοστό 8%, κατάφερα να εκλεγώ δημοτικός σύμβουλος στο δεύτερο μεγαλύτερο δήμο της χώρας. Ήταν η εποχή κατά την οποία η κυριαρχία του συστήματος Μπουτάρη, ήταν απόλυτη και ως εκ τούτου ουσιαστικός αντίλογος στα όσα έκανε και έλεγε, δεν υπήρχε. Για μια ολόκληρη πενταετία, διάστημα κατά το οποίο ήμουν υπόδικος για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής, χωρίς καμία βοήθεια, παρά μόνο την ηθική υποστήριξη των περήφανων Μακεδόνων, πολέμησα με όλες μου τις δυνάμεις το καθεστώς Μπουτάρη, ανέδειξα θέματα τα οποία κανένας πριν η μετά την Ελληνική Αυγή για τη Θεσσαλονίκη, τη δημοτική παράταξη της Χρυσής Αυγής, δεν είχε το σθένος (ενδεχομένως και το συμφέρον) να αναδείξει. Μια από τις προγραμματικές θέσεις της παράταξής μας, για όσους τους βολεύει να ξεχνούν, ήταν η υπεράσπιση της ελληνικότητας της Μακεδονίας και με θεσμικά μέσα, θέση την οποία τιμήσαμε στο ακέραιο, καθότι μέχρι σήμερα η παρέμβαση μέσα στη δημαρχιακή αίθουσα ενάντια στο ξεπούλημα της Μακεδονίας από μέλη της Χρυσής Αυγής ήταν η μοναδική πράξη διαμαρτυρίας απέναντι σε αυτό το εθνικό έγκλημα (https://www.youtube.com/watch?v=zs2dfUEb4GQ&ab_channel=ThestivalGr). Αυτό ήταν μια απτή απόδειξη του γεγονότος ότι η ψήφος στη Χρυσή Αυγή ήταν και η μοναδική που έχει αξία και περιεχόμενο.

Όλες οι παρατάξεις οι οποίες πρόσκεινται στα κόμματα του λεγόμενου συνταγματικού τόξου, καταδίκασαν αυτήν την ενέργεια και σήμερα εκπρόσωποί τους βγαίνουν στους τηλεοπτικούς σταθμούς, ζητιανεύοντας για ψήφους, παριστάνοντας ότι δε θυμούνται και δεν ξέρουν τίποτα για το Μακεδονικό Ζήτημα.

Εγώ, από το κελί μιας φυλακής, όντας πρωτόδικα καταδικασμένος για την Ιδεολογία μου και χωρίς να διεκδικώ την ψήφο κανενός, δηλώνω ότι τιμώ το παρελθόν μου, την πολιτική μου σταδιοδρομία  και στέκομαι συμπαραστάτης στους νέους Συναγωνιστές μου, οι οποίοι συνεχίζουν τον όμορφο Αγώνα της Χρυσής Αυγής, μόνοι εναντίον όλων!

 

Αρτέμης Ματθαιόπουλος

Πολιτικός κρατούμενος Χρυσής Αυγής

Φυλακές Δομοκού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου